Męska niemoc

opony kormoran 205

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, iż twoja aktywność seksualna spadła ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, problem dotyczy nie tylko ciebie lecz sporej części męskiej populacji i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie „wypadek przy pracy” nie oznacza jeszcze impotencji, choć radzę, abyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – da się to naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! levitra tanio

Zauważyłeś pierwsze ślady choroby – co powinieneś uczynić?

Przełam lęk i udaj się do lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, który dotknął właśnie ciebie. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyka co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u lekarza nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy machiny, którą jest twój organizm, żebyś mógł szczycić się pełnią jej wydajności. Prócz tego często badaj ciśnienie tętnicze i poziom cholesterolu, żeby ustrzec się najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, że lekarz pierwszego kontaktu oszacuje etap choroby i pokieruje do właściwego specjalisty – urologa albo seksuologa, który na pewno ci pomoże. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz otrzymać również skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Kłopoty z erekcją są całkowicie odwracalne!
Standardowe leczenie przeprowadzane jest przede wszystkim przy pomocy środków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz sobie pomóc lub przyśpieszyć wyleczenie. Oto najważniejsze z nich:

1. Wprowadź tylko zdrową dietę

Unikaj tłustych mięs na korzyść owoców oraz warzyw. Jedz więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą zabić libido). Dużo warzyw oraz owoców to twarda zasada na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego oraz otyłości. Jeżeli chodzi o owoce, to najkorzystniejsze będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – prócz warzyw zielonych warto zjadać czosnek i cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można zapytać też dietetyka o adekwatną dietę, dobraną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, że dieta nie jest surowym „niejedzeniem smacznych potraw”, ale dopełnieniem dziennego menu w posiłki wartościowe i zredukowaniem tych najbardziej szkodliwych. Rozważ wprowadzenie do swojego menu potraw z kuchni śródziemnomorskiej, w szczególności zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu pobudzą twoje ciało do „działania”. Ogólnie uważa się (co więcej – jest to sprawdzone), iż lampka czerwonego wina przed seksem podnosi aktywność w łóżku. Stroń jednak od mocnego alkoholu, który zadziała w złą stronę. Przyprawiając potrawy, stosuj więcej imbiru, który oddziałuje na sprawniejsze krążenie krwi i goździków, które poprawiają humor. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Zerwij z paleniem

Palenie papierosów (również to bierne) wpływa bardzo źle na twój organizm i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym seksie pali papierosa, to głupi pomysł. Papierosy nie dość, że znacząco redukują twoją sprawność seksualną i powodują inne, równie groźne komplikacje, z rakiem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, że będziesz przesiąknięty ich wstrętnym zapachem. Wierz mi, wiem co mówię – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej nieprzyjemny zapach utrzymuje się we włosach, potem na ubraniu, o nieświeżym oddechu nie wspominając. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną dodatkowych kłótni oraz żenujących sytuacji między wami, także w łózku. Rzecz jasna jako palący na pewno nie pachniesz przyjemnie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest mocno związana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak istotne jest, abyś oprócz diety czynnie praktykował sport. Aktywnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, co najmniej 30 min – bieganie lub zajęcia na siłowni i systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj sporo zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak mniemam, nie są najwyższe. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Z pewnością, jeżeli będziesz pragnął regularnie uprawiać sport, wygospodarujesz na to czas.

5. Pielęgnuj swoje życie intymne

Aby nie wywołać „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Wyślij na urlop rutynę a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza recepta na przywrócenie harmonii hormonalnej. Jeśli twój związek przeżywa kłopoty (nawet w przypadku, gdy powodem jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, ponieważ to również pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : viagra cena